Informasjon om våre TV-signaler den siste perioden

  20.01.20

 

I løpet av den siste måneden har Modum Kabel-TV og RingNett opplevd tre større utfall i leveransene av TV-signaler. Som lokal tilbyder av disse tjenestene, ser vi på disse hendelsene som svært alvorlige. Dette har berørt mange av våre kunder og er svært beklagelig. Felles for disse hendelsene er at feilen ligger i systemene hos våre samarbeidspartnere. Dette betyr at Modum Kabel-TV og RingNett ikke kunne forutse at disse hendelsene ville oppstå. Fremover vil vi gjøre alt som står i vår makt for å iverksette nødvendige tiltak ovenfor våre samarbeidspartnere, slik at de samme feilene ikke skal gjenta seg.

Som nåværende og fremtidig kunde hos Modum Kabel-TV og RingNett skal du selvfølgelig kunne stole på at vi gjør det vi kan for at du skal ha stabile og gode tjenester. Dersom du opplever øvrige problemer med våre produkter eller tjenester, ta kontakt med vår kundeservice slik at vi sammen får hjulpet deg med å finne en løsning.

Takk for tålmodigheten og tilliten!